District 9

Hellow and how do ya´do good people!

Nyss åkte Desireé hem efter att ha slått följe till mitt möte, promenerat på samhället, samt handlat mat.
Hon kom hem till mig och käkade lite räkor med avocado och citron. Hon är också SÅLD på den nya dieten som slått som en epedemi mot världen. Eller åtminstånde i Vilhelmina-regionen.


Eller helt såld är hon kanske inte, hon oroar sig över att gå upp 20 kilo istället för att gå ner... 1? Hon är redan så jäkla smal. Det går inte att gå ner mer, enligt min mening. Men det skulle det säkert, om man tänder på skelett.


Hursomhelst, dag nummer er fungerar bra. Kanske jag tog lite för mycket grädde till jordgubbarna, men ställde in det resterande i kylskåpet som jag ska äta när jag ser på :



District 9.

 

Jag läste i kommentatorsfälten att det inte fann text, och att man inte förstod ett piss av vad Aliensarna sa.

Nackdel eftersom de betalat pengar för att vara medlem på sidan. Det suger ordentlig apröv.

 

Kan komma med en liten Hans Wiklund kommentar om filmen sen.


Kommentarer
Postat av: lilly

den där filmen är jättebra, jag såg den på imax i new york då jag var där!

2010-02-01 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0