Why oh why

Hejsan, läsare!

Måste ju säga att jag är grymt besviken över att ni inte kommenterat min filmlista. Eller sagt en kass film ersjälva, det är lite vagt. Eller har ni aldrig sett en dålig film i hela ert liv? Tveksamt!

När jag endå är inne på det glömde jag att skriva upp en film igår.

Nummero 7. DET. En klassiker som folk säger att man skiter ner sig av, om en störd clown som bor i en kloak. Jag vet dock att jag visade den för Jenny när hon var typ 5 år gammal(jag är ingen barnmisshandlare), och hon tyckte att den var rolig. ROLIG. Kan folk möjligtvis ha blivit hjärntvättade till att tycka att den var hemsk?
Dom var så rädda för den där clownen, och ville bli av med honom. Och det enda de behövde göra var att sparka lite så var han död.



Jenny och jag sitter vid var sin dator, det är verkligen supberb. Solen lyser för första gången på 400 år. Mörkret har skinkrat sig över lilla Vilhelmina! Folket är fritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0