Wilhelmina hotel

Jag och Desireé hade bestämt oss för att gå ut nyktra igår. Och det gjorde vi ju. såklart inte.
När hon klev in genom min dörr såg jag genast ett misstycke. Jag sa " är det verkligen nödvändigt att dricka?". Då sa hon "Ja men lite, så man blir salongsberusad iallafall".


Jag föll för det. Desireé kan lätt bli en sån som lurar in män i skogen och äter upp dem, övertalningsförmågan är otrolig. Ibland. Så där satt vi på golvet och huttade ren sprit, som in the good old days i Latikberg. Vi fräste och sa "huvva" samtidigt som vi skakade på våra hårbeklädda huvuden.


Väl nere på hotellet kom vi in gratis(annars hade vi gått hem). Där inne satt vi vid ett bord och pratade, och lyssnade på lite falsksjungen kareoke. Sen kom det en hårlös liten norrman och ville stöta på oss och ha "roligt" trots att han var gift.

Som tur var ringde Rubin och sa att han och Pc ville hälsa på litegrann. Så då drog vi hem en sväng och pratade, och gick igen väldigt snabbt.



Hursomhelst, tänker inte dra upp precis allt. Men det var kul med allt sällskap! Goá människor får man aldrig nog av.


Hojt! Repris ikväll med Mimzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0