Barnvaktsplikt

Nu sitter jag och torräter spagetti, väntar på att min bror ska komma och hämta mig. Jag ska dit och umgås ikväll och vara barnvakt imorrn. De ska till Lycksele och se på Galenskaparna(hur kul somhelst).


Jag får väl klä ut barnen och tvinga dem att spela olika sketcher, det är så nära jag kommer. Och så kan jag fylla badkaret med vatten och låtsas att det är en jacuzzi ( de har en sådan på rummet) ! Och så kan jag ge barnen vin och låtsas att de är mina jämnåriga vänner på fest.

Det kommer att gå finnemang, och de har ingenting att oroa sig över!

Kommentarer
Postat av: Sessan

öhhh jag tror nog att jag stannar hemma iallafall....

2010-01-29 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0