Denver - is the grejj

 

Att se på det här är ett utav de coolaste sakerna som finns.

Vemfan vill inte dansa med en riktigt frän Dinosaurie?

 

Det var det här avsnittet jag hade på min gamla VHS - som jag nötte med omsorg.

 

 

När man ser tillbaka på min barndom, gjorde man annat än att se på film och tv? Jomenvisst. Det är därför jag får nostalgikänslor när det luktar kobajs. Det gjorde det aldrig i vårat tvrum, det hände förmodligen på nåt av våra lokala bonngårdar.

 

Och man får inte glömma att det var så jag lärde mig engelska snabbare än andra. Grät när vårt Cartoon Network började vara på svenska. Min värld gick under, ja iallafall under ett dygn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0