Flyttning

Nu sitter man vaken och väntar på att Ossian ska komma hit. Han ska nämligen passa på att övernatta nu innan jag flyttar till Stockholm! Men vi kommer inte att vara i min lägenhet, nej, vi kommer att befinna oss i Latikberg.

Jag har aldrig utekläder, så jag måste låna av Bengt. Allt är oversize, så man brukar inte se riktigt klok ut. Men ibland ser man bara ut som en karl, och det får man väl tåla när man är lite rubust byggd. Man är kompakt och slapp, utan skägg.


Nu ska jag piska på Daniel och fråga om han kan komma soffan igen. Om han lyckas skruva isär den något mer, för idag ska vi nämligen flytta dem. De är den svåra biten, har man blivit av med sofforna är det ingenting som är svårt.

Kommentarer
Postat av: Kanelbien

Kul att ni kan fara dit. Där går det säkert bra att åka madrass :-D

2010-01-24 @ 19:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0