Gorim och djuprotad skräck

Snart kommer Bengt med Gorim, och jag känner inget direkt välbehag. Gorim är min gamla ouppfostrade hund som har bott i Latikberg konstant, men nu vill Bengt ta hit honom så att han slipper ligga ute när det är kallt.
Min första tanke blev genast : åh nej. Åh nej åh nej.

När Gorim kommit till främmande platser har han genast pissat revir överallt. Sedan har han sprungit runt som en hispig häst och luktat gammal avföring. Men han är söt, han ser ut som en gråhund fast med längre hår och mustach. Han har en väldigt fyllig mustach.


Men endå känner jag en djuprotat skräck av att han ska bo här. Hur ska det gå? Jag lär nog bada honom i badkaret iallafall.

Kommentarer
Postat av: Kanelbiten

Usch vad läskigt om han pissar inne. Ring efter Mannen som kan tala med hundar, be Calm and assertive. Nä skämt åsido, det kanske inte blir så som du tror. Int' vet jag ut och gå långpromenader så han blir trött så kanske han håller sig lugn inne, hoppas :)

2010-01-06 @ 19:49:24
Postat av: ullisar

det låter som en mysig liten vovve det där. med obetoning på båda adjektiven ;D

2010-01-09 @ 23:19:31
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0