Gott nytt år!

Nu är det alltså ett inlägg om det nya året. Eller snarade om hur jag säger gott nytt år till er som läser.

Igårkväll så var man hemma hos systra mi(Viktoria, 12 år äldre syster) och med en massa andra människor. Bland annat Veronika(Min 6 år äldre syster, lika "gammal" som min superiranska pojkvän) och Sonja ( Min 3 år äldre syster) och deras barn. Men Veronika är lika barnlös som mig, och har gissat på att hon kommer att vara en sistföderska i vår familj ( dvs att jag ska hinna före. NOT).

Och Viktorias kompis Annie, med familj. Kan inte räkna upp alla namn, för om ni frågar mig hette de allt från Loke till Pippi. Och skulle ni fråga någon annan skulle de säga samma sak, för det var så några av dem hette. dvs 2.


Vi åt mat, pratade, såg på Madonnas "Sticky and sweet tour" och förundrades över hur konstig hon blivit. Hon har opererat sig så pass att kindbenen pikar upp mot solen. Mina syns dock inte alls, men det är skönt. Då har jag en sak mindre att oroa mig över i framtiden.



Sen drog man på hotellet där man var mindre rolig att umgås med, var helt borta i huvudet. Sen hade man ingen att pussa vid 12-slaget, vilket jag inte bryr mig ett skit om egentligen. Men endå! Stackars, stackars mig. Eller stackars, stackars dem som gick dit med mig!



Gott nytt år iallafall, hoppas ni haft en kul tid!





Kommentarer
Postat av: pubes

åh äntligen, nuu börjar jag hänga med litegrann iaf!

2010-01-01 @ 21:42:26
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Kanelbiten

Det låter trevligt men hur många var ni egentligen??

2010-01-02 @ 00:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0