Grisar- vems idé var det?!

Hejsan, jag satt nyss och kollade på ett program om Grisar.
Jag vet att jag sagt att jag älskade grisar som liten, men herregud. Nu vill jag bara ha dem -  på min tallrik insmorda med brunsås.


För in dem i slaktningbåset så kvickligt som möjligt! Jag vill inte se dem! Smutsiga och hemska djur, men trynen som de gräver i bajs med. Hallå?! BAJS!!! Människor vakna!

Grisar som husdjur? Vemfan kom med den idén? Bekvämligt att ha en i närheten om man blir hungrig dock.

Gå och dö grisjävel. Lägg dig på min Tallrik.


Kommentarer
Postat av: sonjaa

Herregud. Här plågas grisar i parti och minut och du kan inte ens hedra deras död till något vettigt.



Stum.

2010-01-27 @ 22:00:40
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg
Postat av: sonjaa

Herregud. Här plågas grisar i parti och minut och du kan inte ens hedra deras död till något vettigt.



Stum.

2010-01-27 @ 22:00:49
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg
Postat av: kanelbiten

ÅÅ gud de är så söta. Hur kan man vilja äta så gulliga djur!

2010-01-28 @ 15:22:55
Postat av: Vanja

Haha jag skrev provucerande för att se om folk kommenterade. Men ingen bryr sig vad jag tycker!

2010-01-28 @ 15:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0