Hällow äverybodäj

Heeloooow!

Jäg har bärjat att skriva mäd ä istället fär ö och älla andrä bokstäver. Dät gär min täxt pärsonlig och lättsam! Not.


Just nu befinner jag mig hemma hos Desireé Eriksson och textar på datorn som ni kanske märker. Vi har sovit bort kanske 40% av dagen, men det är okej. Jag hanterar det på ett väldigt moget sätt. Jag spenderar tiden med att uppdatera mina enstaka läsare! Vad är viktigare än det?

De ringde från VIBO(bostadsföreningen) och frågade om jag kunde vara ute så snabbt som möjligt. Ett tecken på att de inte tycker om mig, men då slipper jag iallafall betala hela hyran för februari, men lite tragiskt känns det faktiskt.

Jag har bott där i 2 år, spenderat mina ensamma nätter med masturbation och vilt sex med brevbäraren. På det nya stället - vem kommer att dela posten där? Kan ju vara värsta fula aset ju!

Idag ska man fortsätta att umgås med fröken Eriksson, eventuellt sova hos syrran Vickan. Måste ju låna en bil imorrnbitti för att hämta Daniello som anländer från huvudstaden med gåvor och myrra.


Morr och grrrr

 

 

För er som inte vet lämnar jag Villis för Stockholm. Kanske kommer jag tillbaka. Som en gummiboll kommer jag tillbaks till dig.




Kommentarer
Postat av: Lina

Välkommen söderöver ;)

2010-01-15 @ 20:34:28
URL: http://sockerbitan.blogg.se/
Postat av: Annelie

När blir Daniel utvisad?

Ska du bo hos hnm?

2010-01-16 @ 01:37:55
Postat av: Vanja

Vem är Annelie?

2010-01-16 @ 13:52:25
Postat av: Anonym

Lite som cp-språket ;-D spräket som är pärsonligt tex nar du vill ha blaubarspäjj.

2010-01-16 @ 14:09:44
Postat av: Annelie

En som läser din blogg :)

2010-01-17 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0