Hemma hos bror

Nu är man hemma hos brorsan igen och lyssnar på hur Susanne skriker " VIKTOR!!! TA BORT DATORN!!!". Barnet skriker nej, och dramat är ett faktum. Tvspelsförbüd på gång, kanske?

Nej han tog bort den i rättan tid. Jag stannar här tills imorrn, sen bär det iväg hem igen. Jag jobbar nämligen på måndag OCH på Tisdag. Så ligger det till. Och så är det bara.


Jag har ingenting av värde att berätta direkt, annat än att.. mm.. Vi såg på film och spelade "Buzz" igår. Jag vann båda gångerna. Thomas och Susanne blev lite less, men de får väl ta en revanch! Mohaha.



Nu ska jag spela flygsimulator och krascha ihjäl folk. Det tyckte jag lät roligt.

Kommentarer
Postat av: pubes

jaha, vem fan är susanne nudå?

2010-01-02 @ 19:16:12
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0