hemma hos thomas

Just nu befinner man sig i malgonäs och tittar på klänningar. Det är en pina. I början var det roligt, men sedan blir man helt fixerad och galen! "passar den mig? Hur skulle den sitta? Ska det vara utan axelband?". Arghh!!!



Jag blir seriöst galen. Jag sitter och svettas inne i köket helt själv medans de andra springer runt och lever sina liv. Jag slår på tangenterna i ren despiration och önskar nästan att jag vore död. Nej det är en överdrift, men det vore kul om man hittade en klänning så man fick den biten undanstökad.

 jag fick förresten ett par vantar av Susannes mamma, och de är hur snygga somhelst. Lila. Rosa är min mössa. Jag är som en färgklick i en svartvit vardag!! hallelujah!



Nu kommer Susanne och skriker(sjunger) " we are the world, we are the children". Hon måste sjunga så för att hon har barn, och jag måste sjunga det för att hylla michael jackssons död. Nej jag skojar bara.


Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: pubes

varför sitter ni och kollar på klänningar?

2010-01-09 @ 16:10:21
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Kanelbiten

jaa, de' undrar jag me' ??

2010-01-09 @ 22:58:05
Postat av: Sessan

Jag vill bara poängtera att jag sjöng det finaste jag kunde..dessutom är det viktigt att ge sina barn bra budskap här i världen...att sjunga med sitt barn "we are the world" och samtidigt dansa runt med barnet i famn är viktigt..det ger en bra start på livet...

Vanja, du kommer att bli så vacker i din nya klänning,stråla som den stjärna du är;)

2010-01-10 @ 21:54:02
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0