Home to malgonäs

Hejsan allesammans! Idag står Daniel och diskar som en svettig apa medans jag sitter och lyssnar på musik inne i vardagsrummet. Ingen bra kombination med andra ord. Måste börja dammsuga och skit.

Idag kom min klänning med posten, så det bär iväg till ICA-tallen vilken sekund somhelst. Eller inte vilken sekund somhelst, men vilken timme somhelst. Vilket DYGN somhelst! Om den inte passar kommer jag att lägga mig ner och självdö på marken. Jag kommer att ligga med benen i luften och surra som en död fluga, var så säkra på det!


Jag är en väldigt komplicerad människa. Daniel säger att jag kan vara som 4 personer i en, men det är ju skönt med lite variation. Eller? hahaha



Ikväll drar vi väl till Thomas och hänger, ska käka lite pizza och skit. Jag saknar mina syskon jättemycket (har ju nämligen kommit överrens med dem om att jag kan vara en storasyster). Kanske dags att ge dem lite hårluggar då, när de inte lyssnar på Thomas och Susanne. Det är sånt en storasyster gör.


Min brukade dock slå mig, näva mig i hårbottnen och köra huvudet i golvet. Det är så olika!






Kommentarer
Postat av: Sessan

Helloooo!!!! hörde av mamma att du var orolig men det behöver du inte vara. Vi lever! har ingen telefon bara... blev lite sent för pizza men kanske vi kan ta det i helgen då? hmmm blev ju inte så bra det här men jag hoppas att ni inte sitter och gråter eller ännu värre surar...jag försöker mig på att ringa dig imorgon...får vi göra en ny plan...men du när skulle du flytta sofforna förresten? har du ingen mailadress???? Kram babe

2010-01-21 @ 20:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0