Jobb och grisar


 HOWDY HOW!

Idag var det sista dagen på jobbet för den här gången, men jag får väl hoppas att de ringer igen. Det är somsagt rätt trivsamt och kul på sina ställen. Ibland kanske mindre kul, men så är det väl med allt.

Jag sitter hemma hos mamma och chillar som värsta homien, softar och sitter som en ihopknövlad tröja på stolen.
Jag känner mig smutsig och mindre fräsch, men ikväll ska jag fixa det problemet. Som en riktig gangstah med shampot i ena handen, och balsam i den andra. Och en ... ja jag vet inte. Ville associera något till min vagina, men kom helt enkelt inte på något. Synd.


Igår var man förresten och köpte mjölk med Vickan, och i den laggårn fann jag en doft som jag tyckte var rätt behaglig. Minns hur man sprang hemma hos Selhströms och dyngade ner sig helt i onödan där, och att mamma blev rätt sur när de nya finskorna var täckta med kobajs.

Jag såg på kossorna och tänkte "Söta. Men känner inget behov av att direkt klappa dem". Jag tog ett kort som jag tänkte skicka till Daniel via mms senare. Jag vände mig om...
 OCH SÅG EN STOR JÄVLA GRIS! Seriöst, det var den största grisen jag någonsin sett. Han stod och tuggade på gallret så att slemmet skvätte. Är dem så stora? Isåfall kan jag ju inte ha sett en riktig gris i hela mitt liv.

Nu vet jag varför jag älskade grisar som liten! Klappade småkultingarna och fann mig i extas. Herrejisstanes.. jag kunde knappt slita mig. åh vad jag längtar tills jag själv får barn..

hoho


Och innan vi såg grisarna så firade vi Thomas som fyllde 30 år! Han var ju nyss 18 förfan!
Hans goá fruntimmer med mor hade bakat och lagat mat som ett par as, och det var fantastiskt gott.


Kommentarer
Postat av: Kanelbiten

Jag minns när jag såg en gris. Det var den största jag nå'nsin sett. Den var stor som en tvåsistsoffa eller en Toyota iQ, jag lovar. Suggan hade tuttar som minst bkupa ;-D

2010-01-06 @ 12:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0