Kallt! BRRRR!!

Howdy how, mina kära läsare ( behöver längre inte poängtera att ni är typ 10 st).
Idag är det svinigt och pinigt jävla kallt. Det skulle inte alls förvåna mig om en stor jävla tsunami från baksjön skulle täcka vilhelmina i äkta "Day after tomorrow" anda. Världen är banne mig påväg utför.


Jag har promenerat från ICA ner till mamma, i långkalsonger och jeans. Benen darrade som som ett par instabila istappar från ett hustak och öronen höll på att frosta sönder. Just nu sitter jag och försöker återhämta mig från den horribla upplevelsen, men jag vet inte om det är possible.



Orkar inte uppdatera er så värst, och i ärlighetens namn är det vad som hänt. Ja som är "värt" att skriva om. Iofs var jag hos Desirée igår och såg på "This is it!" om Michael Jacksson. Den filmen är gjord för hans fans, och bara hans fans. Jag har alltid tyckt att han varit ok, men höll på att somna mot slutet. Det var bara låtar och bitar från hans konsert, och inga intervjuer etc.


Vi höres!

Kommentarer
Postat av: pubes

oj är det? jag trodde det var en dokumentär!

2010-01-07 @ 17:51:08
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0