Klippning

Om en timme ska jag klippa mig, men hur tänker ni då ? Det vet inte ens jagsjälv. Jag villar i olika tankar och kommer aldrig fram till något. Blir förmodligen lugg med vanligt långt hår, men liks förbannat kommer hon att klippa bort det jag sparat ut.

Om kanske 4 år kommer jag att ha det långa hår jag suktat efter. Om jag inte klipper mig förstås. Det är en ond cirkel som bara går och går... går och går...

Aldrig kommer jag att klippa mig kort iallafall. Jag såg ut som en utvecklingsstörd grävling i kanske 3 år innan jag fått bort det någorlunda. Mitt tips till er : KLIPP ER ALDRIG PÅ GULDSAXEN I VILHELMINA. Kanske om du är medelålders och vill gå över gränsen från ung till kärring. Eller äldre dam (säger det respektfullt).


Nu ska jag ställa mig upp och glo i spegeln. Måste nämligen visualisera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0