LCHF

Hejsan! Nu sitter man hemma hos Thomas med Easy troget vid min sida. För er som missat det är Easy en hund - en väldigt speciell och rolig sådan.


De har sålt mig helt på LCHF - bara fettmetoden. De har gått ner 5 kilo på 2(!) veckor!! Det skulle jag behöva. Jag har sådan fruktansvärt pina med min mage att det är fruktansvärt. Jag kan smälla ner någon med överflödsfettet från buken.

För kanske 1½ år sedan fick jag på mig jeans storlek 42. Fattar ni ? Endå kände jag mig som storlek 57. Det hjälpte ju inte att min dåvarande vän påstod att jag var lite fet, och att jag hela tiden kunde göra bättre. Det kunde jag förmodligen, men jag fattade ju inte att det inte var något fel på mig. Kände mig liksom aldrig tillräcklig.


Ibland när man ser tillbaka blir man ganska irriterad. Varför förstod man inte? Hur dum får man vara! Nej man får nog vara nöjd med sigsjälv som man är hela tiden, så man slipper se tillbaka och bli förbannat.


Kommentarer
Postat av: pubes

men gud! vad var det för jävla vän? fy fan va elakt!

2010-01-29 @ 21:47:36
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Kanelbiten

Du får avskeda den där lille faan som sitter på axeln och påstår saker hela tiden hela tiden ;-D

2010-01-30 @ 10:25:56
Postat av: Kanelbiten

Jag pratar om det "dåliga samvetet". Det sitter en ängel och en faan på varsin axel. Alla har läst en serietidning har sett dom.

2010-01-30 @ 23:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0