Lite snygga pics

Min gode vän Mimmi hade lite snygga bilder sen vi åkte madrass i Latikberg, och vad vore jag för människa om jag undanhöll dem för er? Ingen god sådan! Så varsogod, enjoy ;

Att man ser ut som en total psychobitch är pga farten. Det gick väldigt snabbt ska ni veta.

 

 

Att det kunde gå så snabbt trots Daniels fot på marken är ett mysterium

 

Desireés presidentvink mitt under vår dramatiska färd.

 

Min kropp i en overall - varje mans dröm

 

 

Daniel fick ta på sig min mors gamla overall. I teorin borde det ha varit tvärtom, men nu är saker som de är.

 

 

 

That´s it. Sen tror jag fröken Billmans kamera dog.

Magiska saker har hänt på denna gata, mitt barndomsställe. Gud vad jag älskar Latikberg! Minus vissa människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0