No time

Hejsan!




Jag skriver inlägg med täta mellanrum i hopp om att folk ska kommentera. Nej jag skojar. Eller?


Råttigan, världens tuffaste bov, no fucking doubt about it!
Hehe det är så bra. "Felicia" påminner lite om mig faktiskt.



Lyssnar på lite gammlåtar som vanligt, som man aldrig lessnar på och dansar runt i lägenheten. Att dansa runt i lägenheten har jag längtat efter att få göra, för när skall man få tid och rum att göra det igen?

Att dansa inför folk är inte riktigt min grejj. Kanske om jag känner mig som en fjant och vill få utlopp för något (du är alltid en fjant, säger ni då, "jaha" säger jag). Om man är på disco är det en sak, men en vanlig fredagskväll med familjen... nja. Jag har väldigt imponerande dancemoves, måste tillägga detta så att ni vet.


Daniel är hos sin kompis och sedan skulle han gå till Quinto. Medans han är borta borde jag tillbringa min tid med att rulla ihop mattor, men det blir helt enkelt inte av. Om jag hade en död kropp kanske det hade gått lite fortare att sätta igång med det, men det har jag ju såklart inte.

Om man hade en dödsfiende hade det varit lättare. Men då hade det förmodligen varit jag som skulle blivit inrullad och inte min fiende. Jag är rätt klen trots min kompakta kroppsbyggnad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0