oj oj ojdå

Hejsan

Nu sitter man vid datorn och försöker komma underfunn med vad som händer med alla bilder Daniel tagit med sin mobiltelefon. De funkar på hans dator, men inte på min. Och min dator är verkligen tokhightech. Det går inte att beskriva med ord(eller jo).


Jag har förresten haft över 70 besökare på min blogg idag, det fick mig nästan att fundera om allt stod rätt till. Har jag verkligen blivit så jävla intressant över en natt? Det visade sig tillslut att min syster taggat mig på sin egen blogg, som folk följer helt frenetisk.
De var egentligen bara intresserade av att se om min näsa verkligen såg ut som en Dennis-korv, och om min och sonjas näsa verkligen blev en "hajkorvsnäsa" crossed together.  Det stämmer förmodligen, men har aldrig tänkt på det så noga.



En tråkig film om hur vi hoppade på madrasserna i Latikberg


Kommentarer
Postat av: Sessan

Hehe den var kul..och herregud så svensk Daniel har blivit..en elefant balanserade..jag skulle vilja se hur många flyktingar som kan den????Älskar er!!!

2010-01-28 @ 12:55:37
Postat av: elina

HAHAHA; NOSTALGIIIII, kul å få se å höra daniel lite också!

2010-01-28 @ 15:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0