Rubriken sitter här

Jag har varit borta under en tid nu, men jaja. Var och bowlade igår med Susanne, Lukas och Viktor. Jag vann inte en endaste gång *lessen*. Hehe jag har varit där så mycket på sistånde att pojkarna undrat om jag kan vara deras storasyster.

Lukas sa " Vanja varför kan du inte vara vår storasyster?". Som om vi diskuterat det förut, och att jag sagt nej.

Jag sa att de gärna fick låtsas att jag var det, även om jag inte är det. De tyckte att det var ett okej svar, sen blev jag påhoppad med fler frågor, som vad jag skulle ha gjort i en speciell situation, om jag vore deras äldre DNA-delare. Tex ; " Vad skulle du ha gjort nu, om du hade velat duscha, men så sa jag att jag skulle duscha".


Jag sa att jag skulle springa in på toaletten och ge dem en ordentlig hårlugg. Men det orkade jag inte då. Jag hade en egen toalett hemma, som jag skulle duscha i när jag kom hem. I duschen alltså och inte i toaletten.


Nog om detta! Har panik över att packa. Jag ska börja ikväll lite smått, och fixa med mina kläder som jag pulat ner i tvätten. Sen när Daniel kommer hem så ska vi flytta sofforna till Latikberg. Snart är jag ute. Snart flyttar jag från Vilhelmina. Men det känns så otroligt konstigt och jobbigt. Allt är kvar att göra.



Kommentarer
Postat av: Maria (Borlänge)

Va roligt, härligt och slippa vilhelmina ? Blire till sthlm eller? :)



Kram Maria



Och tack förresten för senaste! (nyår/juldagen)

2010-01-12 @ 18:13:16
Postat av: Sessan

he he du är så underbar..man skulle nästan kunna tro att du vore min dotter eftersom du är så bra=) men med tanke på vem som skulle vara din far så är det bäst att det är som det är...dva att du hälsar på när du vill precis som om du vore barnens syster..eller faster som du ju är..för hur skulle det se ut om din bror även vore din far??? och dina brors barn vore dina syskon, din far skulle även vara din farfar..etc etc

2010-01-12 @ 23:13:09
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg
Postat av: Sessan

Du skulle också få vara din egen faster...

2010-01-12 @ 23:14:38
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg
Postat av: Sessan

http://www.bonprix.se/se/Klaenning-1929465-bundle.htm?id=1171216850646084532-0-4b5042c6#



kolla in denna

2010-01-15 @ 11:27:12
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg
Postat av: Vanja

Jag såg den där klänningen igår, men 99 spänn.. Och sen var allt slutsålt hehe! Jag blir Gälen!

2010-01-15 @ 12:58:31
Postat av: Vanja

Hehe och Susanne, jag gjorde matten när mina ökenråttor förökade sig, trots att faderns son skulle varit en son. Men det visade sig vara en dotter. Så fadern blev farfar och pappa på samma gång. Not fresh.

2010-01-15 @ 13:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0