Tvgala och tokiga grannar

Inatt är det nån-film-award på kanal 5, och jag kommer definitivt att... inte se det. Kanske.
Är jag vaken, varför inte? Jag får be Daniel klä upp sig och dra mig nedför en röd handduk i hallen. Typ som ett tema.


Det låter som om mina grannar kastas runt på övervåningen. Antagligen en ommöblering. En kvinna skriker och säger "Döda mig inte, snälla döda mig inte". Det måste vara tvn.
Det är något rött i taket nu också, antagligen ett rostigt rör som läcker. Det finns förklaringar till allt!



Daniel är och hämtar en vattenpipa hos nån kompis, och det ska bli trevligt. Jag älskar att sitta och göra ringar, det finns inget mer meningslöst och roande än så. Det är så mycket för så lite. Jag önskar dock att jag kunde göra en rökring formad som en penis. Det hade varit något däh!


Hej hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0