Uäääwww!!

Nu sitter man uppe sen´natta i lägenheten och är svintrött. Jag är så trött att ögonen håller på att puffa ner, som på "pluto" när han håller på att somna. Jag kan inte berätta mer specifit än så, bara dem som sett pluto trött kan förstå mig.


Så jag kan tyvärr inte berätta mer om mitt spännande liv. Jag lever ett väldigt exotiskt sådant! Eller nja... snarare tristare än de flestas, men okej. Det är ett okej liv, vilket jag är okej med. Har jag sagt att det är okej?


Sitter med tandborsten i munnen. Försöker få ut morotsresterna från tidigare ikväll, sörjde mig förlust av popcorn. Man får inte äta popcorn på den här dieten. Mitt favoritgodis efter "Lysmelk" chokladen på lösvikt. Wäääähhh!!


Godnatt mer er gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0