Visdomen

Måste lägga upp något för er att se på, och vad är inte bättre än farbror vattenmelon?

Det är väl ungifär såhär barnprogram är idag, utan att vara på skämt. Hemskheter!  Det var bättre på min tid...

 

 

Hehe man blir bara äldre och äldre. Men var är min visdom? Skulle den inte komma steg för steg, för varje år?

Känner mig inte ett dugg visare! Kan ingenting om livet. Jag vet att man inte ska äta skinnet på kycklingen, men sen då?

 

Vill bli lite som han apan i "Powerpuff pinglorna". Han visste vad han gjorde.

Jag vill inte bli en superelak skurk med en oversize hjärna, men... öhm... Han verkar ju lite vis iallafall.

 

 


Kommentarer
Postat av: Sessan

hehe jag måste tyvärr meddela att den visdom du nu lyckats lära är fel..varför ska man inte äta skinnet på kycklingen???? det är fett och nyttigt=)

2010-01-29 @ 14:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0