Boring!

Jag har icket orka uppdatera min medelmåttliga blogg på ett tag eftersom jag lessnat. Det är typ 5 pers jag skall "underhålla" och det känns liksom inte värt det alla dagar.

Ja och så skriver jag ju för att underhålla migsjälv också, men gör det alltmer sällan. Hujedamig.


Jag gruvar mig inför helgen, jag skall jobba 9-21 både lördag och söndag. Utan rast. Rasterna får man skapa åt sigsjälv när tid finns, tex när han ska vila för att det är så jävla varmt ute. Jag får trösta mig med att jag får saftiga OB-tilläg istället. Och att det faktiskt inte är så jobbigt att jobba, inte som det var i Vilhelmina tex.


Där frös personalen ut mig och skulle röka hela tiden. Men om jag (gud förbjude) skulle sätta mig och se lite tv med en gamling medans jag väntade på att en annan gamling skulle bli klar på toaletten så fick jag skäll.

Men hey, rökpauser är berättigade, eller hur? Det måste stå så i anställningskontraktet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0