Äntligen fredag!

Idag är det äntligen Fredag, och i helgen vet jag dock inte vad man ska hitta på. Kanske gå runt naken i hemmet eftersom ingen kommer att vara hemma. Men även det, känns lite långtråkigt faktiskt.




Ett festbord som detta skulle inte sitta fel, inte!
Drömde inatt att jag hade en katt, och den åt bara sill och pontäter!

Nej jag skojar bara. Jag drömde faktiskt att jag hetsåt godis och mat, och att Daniel gjorde en Iransk kvinna på smällen. Det blev en son, som kvinnan sedan la under locket på toaletten!
Barnet var nämligen lika stort som ett lillfinger.

Polisen anklagade mig för kidnappning, men jag kollade alla mina påsar och fann ingenting.
Barnet hittades iallafall oskadd! Dont worry!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0