Bye bye Norrland. För 110e gången.

Ikväll åker jag till Stockholm, och det ska väl gå bra antar jag. Jag har nämnt detta ca 200 ggr, men what else to do liksom.


Sitter hemma hos min mor och filosoferar litegrann. Jag har på mig en tunika som satt som handsken förut, på bristninggränsen, men som idag är hyffsat slapp. Det känns faktiskt rätt gött.

9 kilo på snart 5 veckor.

Det finns dock ingenting att göra här hemma. Det är rätt dött, och på tvn visas ingenting av intresse. Det är "Tom & Kate + 8" någonting, som man bara får tokångest av att se på. Hundra ungar som springer runt och skriker, skiter ner sig och rullar i lera. OM jag någongång skulle få för mig att skaffa barn blir det nog bara 2. Hoppas på tvillingar så att det blir undanstökat på en gång.





Jag i min(Bengts) urläckra overall.


Kommentarer
Postat av: pubes

oj, 9 kilo på 5 veckor är ju jättebra jobbat! :)

2010-03-04 @ 17:47:05
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0