El nyo inläggo

Hejsan svejsan i Lingondagen(har inte mens).


Jag har inte skrivit på ett tag, mest eftersom jag inte känt någon ork, samt att tillgången till internet är begränsad. När man är hemma hos Thomas har man andra saker att göra, som är roligare än att stirra in i en skärm.


Just nu är det lungt dock, Susanne tog Molly till affärn, pojkarna är i skolan och resten sover. Jag vaktar dem, så att de inte ska springa runt med saxar och skära upp stora kroppspulsådern på varanndra. Det är mitt jobb, och jag tror att jag gör ett okej sådant!


Update på dieten : Har tappat 8 kilo på 4 veckor. Det känns i kroppen faktiskt, att jag inte är lika klumpig och kan ställa mig upp utan att grymta som en liten gris av all anstränging. Det är påväg neråt fortfarande, för på två dagar har jag tappat ett halvt kilo. Tänk vad ett litet intag av kolhydrater och socker kan göra!


Jajja. På Torsdag åker man till Daniel och hoppas på att han kan hjälpa mig bära alla väskor. Det är en del, och jag våndas!

Kommentarer
Postat av: sessan

Du gör ett superbt jobb... jag är så glad att du är här med oss...känns trist att du ska te Stockholm..för då blir de längre mellan gångerna vi kommer att ses.. men jag kanske tar husmorssemeser och åker ner å hälsa på dig..you never know!

2010-03-01 @ 15:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0