en liten tänkare..

Är det så att folk hellre läser min blogg än att höra av sig? Kan det vara så? Nu fick ni allt en liten tänkare!

 - Ja förutom ni som inte känner mig, utan bara läser för nöjets eller tillfällen att finna skvallers skull. Det känns lite som om jag berättar så mycket vad jag gjort här, att det endå inte skulle finnas något att tala om när man väl pratar.


Dock finns det inte speciellt mycket skvaller att livnära sig på här. Ni som söker sånt bör ha slutat läsa för längesedan :)



Jag är uttråkad, och jag vet inte vad jag ska äta heller. Åt en tomat, men tror knappast att det går att leva på en sådan hela dagen. Speciellt inte om man ska promenera i hundra år(suck, ser verkligen inte fram emot detta).



Update: Åt lite bacon. Nu har jag lite fett att festa på.

Kommentarer
Postat av: pubes

skulle tro att det tyvärr är så. så kan jag känna själv med folk som läser min blogg också, att läsa istället för att höra av sig. men men!

2010-03-19 @ 11:39:49
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: A

jag läser för nöjes skull hehe :)

2010-03-19 @ 12:07:47
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0