Framsteg!

Tjenis Penis!

Idag när jag gick på staaan (känn mig stockholmska dialekt) så gick jag in på en butik som jag diggar väldigt hårt. Kläderna där är unika och ser inte alls ut som på "vanliga" affärer.

Jag köpte en klänning där senast i somras, en rosa med svarta hjärtan på. Jag vet. Gay. Men jag gillar den!
Jag köpte iallafall en i XL eftersom L var för litet. Jag fick inte ens upp dragkedjan över ryggen. Deprissionen var oundviklig.

- Nu dock tänkte jag att man kunde försöka igen. Risky buisness, för om den passade skulle jag såklart bli superglad. Skulle den inte det, hade jag förmodligen hängt migsjälv i nån halsduk här hemma i hallen. Ingen vacker syn.

Jag tänkte iallafall "skitsamma" och tog med mig den in i provhytten, trädde den över huvudet och började att dra dragkedjan sakta uppåt. Och den passade! Som handen i handsken. Inga problem alls. Och förut, herregud... Fick ju knappt på mig den.





Jag i min XL. Borde dock vara "XT" - Som i "Extra tight"




En aningen slappare. Och skrynkligare.
Sen kanske man kunde ha fräschat upp sig lite, men ärsch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0