Jag har syndat

Igårkväll gick man på fest - en 25års-fest. Jag var uppklädd och kände mig allmänt galant fram tills att man såg hur den övriga familjen såg ut. Långa med långt hår, smala och hur vackra somhelst.

Nästan så att man hoppades på att ett troll från nån buske skulle hoppa fram och ta min sistaplats
. Men tror inte det gjorde det, tyvärr!


Man stannade och åt pizza(syndernas synd), lyssnade på musik och pratade lite. Sedan åkte man hem, trött som en tvättäkta kärring. Jag orkar seriöst varken dricka eller stanna uppe sent längre. Vad kan det bero på?


Imorrn kommer förmodligen min lilla traderavinst, och jag hoppas att den lever upp till mina förväntningar. Men kommer den inte, kommer jag att bli lite less och sucka djupt.

Kommentarer
Postat av: pubes

men, BILDER vanja! jag vill se en bild på dig och alla vackra människor!! >.<

2010-03-14 @ 13:22:21
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Sessan

Vanja, du är lång, har långt hår, är smal och är hur vacker som helst så du måste ha platsat som en hand i handsken...

angående att du inte orkar vara uppe, det är ju så det är, det är därför jag måste vara tråkig och lägga mig....

Kram

2010-03-14 @ 20:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0