Löng promenad

 

Ikväll beslöt jag mig för att dra på en promenad. Men inte på vilken promenad somhelst, nej en vandring i raskt tempo och med musik i öronen. Destination? Åkersberga centrum.

Okej det var en helt vanlig promenad, men whatever liksom. På vägen tog jag dessa bilder,



Okej, denna tog jag inomhus. I cant fool yáll.





I bakrunden kan man beskåda ett par hundra ankor som häckade i vattnet. Mycket intressant för förbipasserande pensionärer med bröd i näven. Och mig. Som önskade mig en näve bröd.




Jag utanför Åkersberga Centrum. Det ser inte mycket ut för världen, men det kanske beror på att det var rätt lite. Som Vilhelmina ICA-Tallen fast större, och med fler parkeringar.


Min promenad fick sig ett raskt slut(hihi) och jag var sedan hemma. Typ en timme efter start.

Att jag inte skaffat SL-kort är såklart skittråkigt. Det gör mig mer eller mindre fast. Så promenader till centrum kan eventuellt bli rutin.



Yo!


Kommentarer
Postat av: sonjaa

promenader is the shit!

2010-03-07 @ 20:17:03
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0