Många fynd

Idag fann jag en himla massa fynd. Bland annat en jacka för 330 kronor. Storlek Medium. Inte en chans i helvetet att man fått på sig den förut! Den passade perfekt, även om man önskat att den var liite större. Men snart så! Hursomhelst känns det rätt schysst. Kul att handla igen liksom. Förut var det ett pain in the asshole.


Och till Daniel blev det ett spel till Playstation 2. Vilket? GTA såklart! Tackar pojkarna i Malgonäs för all träning(skriv av fusken och ge dem till mig när jag hälsar på).

Och så blev det en tröja med en massa mönster på, men som jag misstänker att han inte gillade så mycket. Tanken räknas. Det är tacksamt rent allmänt att ge presenter till Daniel, han blir så glad att han knappt vet vart han ska ta vägen. Som en liten hund. Fast utan svans. Mindre säckel.


A happy puppy



Och för någon dag sedan köpte vi en slips, samt tunika till Annika och Börje, som de fick ikväll. Jag tror att det blev liite lyckat iallafall. Så svårt att hitta presenter!


Jag är trött som fan. Orkar inte blogga mer.


bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0