Pantertanter

När jag blir gammal, vill jag helst bli en pantertant. Vad det innebär vet jag dock inte. Någon som kan upplysa mig?

För mig är en pantertant en gammal kvinna med klös. En som skämtar och ser glatt på livet, den lilla stund man har kvar på jorden. Fasen vad sorgligt det låter, alltså biten om döden. Vad håller jag på med?



Nä nu ska jag snart gå till Åkersberga Centrum och cruisa runt! Behöver en promenad. Så att jag lägger grunden för den glada pantertant jag planerar att transformeras till i framtiden.
´

Update på diet: Minus 13 kilo

Kommentarer
Postat av: Maria

Du kan ju alltid kolla på den gamla serien som gick förut på tv3 "pantertanterna" då får du nog reda på hur en pantertant ska vara ;)

2010-03-31 @ 17:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0