Phew

Hejsan, trogna läsare.


Nu har en hel dag gått, och vad har hänt? Låt mig resuméra :

* Vaknade

* Tog en tomat

* Vägde mig

* Suttit vid datorn

* Chattat

* Handlat mat

* Ätit, sett på tv samt suttit vid datorn


 Dock så ringde det en ung man(som det lät i telefonen) och frågade om jag kunde jobba på ett fritids här i Åkerberga. Jag sa såklart ja. Man är väl inte helt tappad bakom en vagn! Har väl hänt att man snubblat av vagnen och släpats i gruset i flera timmar, men inget allvarligare än så.



 Sen en annan bit, kommunikation är inte helt lätt om man ska prata över internet. En gång hade en kompis skrivit en le kommentar på ett community, och till svars(med skämtsam mental ton) svarade jag "Häh, patrask!".
 Av den kommentaren tog han väldigt illa vid sig. Och det fick jag veta idag, flera veckor efteråt. Man blev tillochmed blockad från msn!

Aj aj. Man får akta sig. Ibland simmar man på för djupt vatten.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0