Sista jöbbdagen (as i know)

Idag är det sista dagen på Fritidsskolan "Kvarnbäcken". Det känns lite tråkigt.

I ärlighetens namn, bortsett från de dryga promenaderna, trivs jag väldigt bra där. Personalen är trevlig och lättsam, man känner sig välkommen och barnen är faktiskt rätt roliga. Mina händer är dock lite utslitna efter allt ritande de "tvingat" mig till.

De vanligaste motiven är ; Häst, kanin, Ponnys, Hajar och Drakar. 


Är en aningen trött på hästar. Har nog ritat 100 likadana teckningar. Håller inte ens reda på vem jag ger dem till! Stackars föreldrar. De tycker nog att det är rätt skönt att jag drar därifrån.


Men jag hoppas såklart på mer! Idag är det "SHOWTIME", där barnen dansar och mimar till musik. I synnerlighet "Manboy" som de hjärntvättat hela området med, inte minst mig. Ska bli intressant att se denna lilla cirkus.







Gårdagens våffla. Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0