sjukdomstider

Sjukdomstider, hej hej, SJUKDOMSTIDER!

Min hals krånglar, och jag hostar som en döende gammal pensionär. Och så är det fruktansvärt kallt ute, det kan jag se med mitt öga. Så ska jag gå en timme till jobbet, så måste klä mig ordentligt den här gången.

Igår klädde jag mig ungifär lika väl som prostituerade gör på "red light street" i Holland. Fast lite mer. Och kanske mer smakligt. Och jag sålde inte min kropp, jag umgicks med barnen och skapade tuppar med hjälp av pinnar.


Nu ska jag steka en kotlett och äta innan jag går. Måste äta någonting, annars dör jag.



Jag tillsammans med min kusin Viktor på nyårsafton 2007-08

Annika har massor av bilder jag aldrig sett förut hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0