Smörar arslet av mig

Idag har man varit på stan och promenerat. Hittade ingenting behändigt att ta med mig hem dock, men vafan. Ganska skönt att lämna huset och se lite människor. Även om människorna var rätt lea och diskuterade hjärndöda saker, tex om hur bajs som kan vara konst. Kan ses som djupt, beroende på hur insatt man är i de kretsarna.


Och när vi kom hem så pratade man ett tag med Annika och sedan började man att smöra. Tog fram smörpaketet och gjorde det ännu mer speciellt med hjälp av persilja, citron och salt. Sedan la jag det i smörpapper och rullade det till en lång rulle, som jag sedan stoppade i frysen.

Martha Stewart, släng dig i väggen! Lämna plats åt Vanja Abrahamsson!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0