Ute på staan

 

Nu såhär på kvällskvisten hade jag tänkt att lägga upp lite bilder från idag.

Resultatet blev detta:

 

 

Jag ser något intressant där ute. Kanske en naken man.

 

Roslagsbanan är som en safari. Kanske en naken zebra?

 

Här insåg min moster att vi dokumenterade middagen.

 

Daniel kollade i ugnen. Jag tog tillfälle i akt.

 

Innan Börje kom med köttet, var det rätt tomt på bordet. Ja och sen kom det en massa annat också.

 

 

Daniel och Annika

 

 

Det var allt för denna gången! Kommer förmodligen att uppdatera er mer. Men med vad? Jag vet inte.

Det är det som är så (använder en Peter Harrysson-röst) OOOOOTROLIGT spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0