Väntan

Nu börjar man bli lite småstressad när syrran aldrig hör av sig angående skjutsen till OK. Det är såklart kolungt, hon kommer att hämta mig som utlovat, MEN - det är jobbigt att vänta på en respons. Vad håller kvinnan på med?

Antagligen jobbar hon och tar hand om barnen.


När man talar om trollen, hon ringde för 60 sekunder sedan! Hon höll på att laga mat eller något, för det brusade något så hemskt i bakrunden. Eller så grillade hon kycklingfileér, jag har ingen aning.


Nu ska jag ta en bit kotlett och käka framför tvn. Det skall bli gött(ett standardord).


Haré!

Kommentarer
Postat av: sessan

Hoppas att du kom iväg i ordning..jag saknar dig jättemycket redan.. känns tomt och lite konstigt...Kram och sköt om dig i stora stan..vi hörs!!!

2010-03-05 @ 00:05:13
Postat av: mamma

Kul att du kommenterar!

2010-03-12 @ 15:30:27
Postat av: Anonym

Kul att du kommenterar!

2010-03-12 @ 15:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0