Hektorrrii

Hejsan!

Idag vägde jag mig och insåg att jag tappat 4 hekto. Det var jätteintressant, och nu har jag handlat och ska äta tortillas utan bröd.

Jag är en väldigt enformlig människa som kan leva på samma mat i flera veckor. Innan min tortillastrend så brukade jag äta kotletter, och innan det kyckling. Räkor går inte av för hackor heller direkt. Allt med kött är min melodi, den såkallade "Vanja och kött melodin".

Efter maten ska jag dammsuga och plocka upp min hög med kläder inne på rummet. Jag misstänker att dammsugaren med en tom dammsugarpåse utanför rummet är en liten hint om vad som måste göras från min mosters sida. And i dont blame her(hon har bett mig tidigare, men min slappdedikator har regerat)!

Jag är en liten gris, men mest bara på mitt territorium faktiskt. På alla andra ytor försöker jag hålla så fint som möjligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0