Kid´s birthday

Ikväll har vi varit på barnkalas och firat lilla Cleo, 1 år. Jag har klätt mig i massor av rosa, tillochmed målat naglarna! På högerhanden ser det dock ut som nån spytt blod och smetat ut det. Men inte om man kollar snabbt (vilket jag hoppats att alla gjort ikväll).


Lite bilder kommer här :

Jag i tunnelbanan påväg till platsen. Ja någonstans i Stockholm.

 

Daniel är cool. Han lyssnar på cool iransk musik.

 

Jag under parasollet utanför lokalen vi befann oss at the event.

 

Födelsedagsbarnet i sin(allmänhetens) gunga. Man kan inte få allt.

 

Tog kort på Daniel när han kom ut från toaletten. Han märkte detta och gömde sig bakom toalettpapperet han nyss torkat sig med! Nice save.

 

Jag var lite hungrig, och in kom ett fat med kycklingspett! Sedan kom Clara(hon man ser i dörröppningen) in och frågade om jag tog kort på kycklingspetten. Hon verkade förvånad! Jag såg det som en självklarhet.

 

Ayda och Cleo with a pink ballong.

 

Jag och Daniel. Havin (som tog kortet) tyckte att mitt smile verkade tillgjort. Vad fals ?!

 

 

 

Nu orkar jag inte lägga upp fler! Jag har alldeles för få läsare för det.

 

 


Kommentarer
Postat av: Desiree

Men gud vad smal du har blivit VANJA!! :)

2010-05-23 @ 10:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0