Klädesproblem - the real deal


Jag har suttit länge och försökt att besluta vilken typ av tröja jag ska köpa.
Ska den vara fräck? Ska den ha ett djup? Ska den säga "Såhär är Vanja"?


Jag försökte ta hjälp av min syster över msn, men tydligen så somnade hon på tangentbordet(seriöst alltså). Hon sa godnatt och drog innan jag fick någon somhelst klarhet!

- Sedan kollade jag mitt konto på Swedbank.se och fick en annan typ av klarhet : No Monäy. Visst kan jag köpa endå, men jag sparar hellre tills jag får min lön den 27e.  Eller låter det alltför ansvarsfullt ?



Make Your Own Nuclear Bomb Lady Tee

 

A Smart Career Choice Lady Tee



WTF Lady Tee

 

Så vad säger ni, människor ? Är jag en "Nuclear bomb", "Prostitue" eller ett par "WTF knullande pandor" ?

 

Önskar mig ett svar innan månaden tar slut




Kommentarer
Postat av: JenPen

Vart har du hittat de där asballa tröjorna? Jag vill ha en sån där prostitute-tröja. JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!!!

2010-05-08 @ 09:18:16
URL: http://metrobloggen.se/jenwiththepen
Postat av: sonjaa

jag ska köpa pandatröjan

2010-05-08 @ 16:15:10
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0