LCHF - how it´s goi´n

Hoppla! Jag vet att det är helg och att alla har ett liv och lever sina liv, så det är knappast någon som läser min blogg! Tänkte iallafall uppdatera er med hur det går med dieten, och det är väl ganska bra.


Jag har följt den religöst, ja ungifär tills igår. Då åt jag två pizzabitar och så åt jag lite chips ikväll med Daniel. Hamnar man i LCHF(LowCarbHighFat) helvetet nu? Kommer Annika Dahlström(läkare som undervisar om dieten och dets fördelar) stå där med eldgaffeln och peta mig i fläsket och skratta? Säga att jag misslyckats och inte välkomnas till pärleporten längre?


Ibland känns det som om jag hispar upp mig om det inte går tillräckligt snabbt. Men jag skall klara mig till mitt mål, och när det händer skall det firas. Jag kommer att lägga upp nakenbilder på migsjälv på bloggen och sätta partyhatten på sne(typ). Rent mentalt kommer jag det iallafall, så räkna inte med något!


Jag ligger ganska bra till nu, men kommer jag att klara slutspurten?



Kommentarer
Postat av: Sessan

klart att du klarar det, du har ju varit som ett helgon och i princip aldrig syndat, medan jag syndar lite nu å då...jag menar vaddå? man måste ju kunna leva liksom, sen sköäter jag mig bra å så hamnar man i synd igen..det är så det ser ut för mig..du du sköter dig å sköter dig och om du då någon gång syndar så WHATÄVVVÄ, som du själv skulle uttryckt det... klart vi tar oss till mål, på vårat eget sätt och vis...kram fina älskade du, å du förresten, jag hoppas det var Daniels pizza..den är skuldfri=)

2010-05-22 @ 14:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0