Min hjärna är som tvätten i en torktumlare

Jag körde med bilen från Danderyd efter att ha lämnat min moster vid tunnelbanan ( hon ska italien, inte med tunnelbanan, men med flyget) till Åkersberga. Och det gick bra. Jag överlevde ungifär en halvtimmes resa hem.


Folk som känner mig kan bekräfta att jag kan vara det hispigaste som finns. Jag kan skrika och halvgråta samtidigt som jag irrar och stirrar omkring i ren panik.

Men det gick bra, och ville bara meddela er om att jag(och andra) fortfarande lever. Phew.



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej!

Den här bannern var snyggast hittills. Vad du är duktig. Bra gjort oxå att köra bil där. Oj oj...

Miss You!

2010-05-12 @ 21:43:56
Postat av: sonjaa

hahaha du är den mänskliga versionen av ZITA!!!



hade du inte den där galna laaman på "min" banner också? klockrent

2010-05-13 @ 19:22:32
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0