Mina syskon

Alla mina syskon har någon typ av talang, och jag kan ta dem i ordning om ni vill!


Viktoria(äldst).
Smart, snygg och vis. Behövs det sägas mer? Hon har ett eget företag(Livets Apotek) och är utbildad massageterapeft. Och så har hon två väldigt fina barn dessutom(merit). Hon är ett träningsfreak utan dess like(blir trött av tanken). Måste även tillägga att denna syrra brukade göra smält ost till mig när jag var liten. Och så brukade vi rulla saker nere i "Lon" som vi kallade det. Ett rangligt hus med skräp i.


Thomas. Musikalisk, konstnärlig, söt och med ett hett temperament. Sonja tycker att han är så söt när han är arg, vilket förklarar de gånger hon drivit honom till vansinne. Men! Hursomhelst, han kan allt sånt jag önskar att jag kunde lite mer. Jag älskar nämligen det estetiska. Thomas har också en drös med barn, som jag håller varmt om hjärtat(5). Hans kvinna(vi säger så i Norrland) finner jag inga ord om. Hon är fantastisk!


Veronika. Här snackar vi om att utnyttja hjärnkapaciteten till max! Hon är utbildad Biomedicinare(vad det nu innebär vet jag inte riktigt) och går på läkarlinje. Hon har pluggat så länge jag kan minnas, och lever livet med att dra på resor och springa runt i fjäll ibland. Jag hatar att springa i fjäll och bo i tält, men denna kwinna loves it. Hon är lika barnlös som mig! Hon tror jag hinner först, men det tåls att se. Jag brukade förresten rita med bläck under hovarna på hennes my little ponnys. Det var inte uppskattat.


Sonja. Bloggar på den kända tidningen "mamas" hemsida och skriver som en gudinna. Ofta om sina två barn, Fia och Svante! Jag har alltid älskat hennes historier och sättet hon tänker på(undantag när hon antingen misshandlat eller låst in mig i potatiskällare). Hon har ett väldigt eget sätt som jag beundrar. Hon vet vad hon älskar, och kommer att nå dit hon vill, när hon vill.


Till sist är det jag då. Vad i helvete är jag bra på ? Jag vet ärligt talat inte. Men jag är bra på att beundra mina syskon iallafall, vilket gör att jag kan leva på deras framgångar.





Min bror Thomas(höger), 1 Maj i Folkets hus. Första gången med inträde!
Fawn vad de är bra. Eneröd drar sig undan och skämmes (syns inte på bilden, men det hade varit roligt).


Kommentarer
Postat av: JenPen

Fråga dina syskon vad de tycker att du är bra på. De har garanterat massor med bra att säga.

Kram från JenPen

2010-05-05 @ 19:02:27
URL: http://metrobloggen.se/jenwiththepen
Postat av: Sessan

Du är toppen Vanja. vi älskar dig för den du är. Du skriver jätte bra och är otroligt rolig och snäll. Du är ödmjuk och är en väldigt fin vän. Du är bra att snacka med när man vill eller behöver. Du är fin på alla sätt och vis. Love Ya!

2010-05-05 @ 22:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0