Out in the summer sun


Hejsan!

Nu har jag legat ute och stekt en kort stund i solen och kommit fram till en sak... det är så jävla tråkigt! Jag lyssnade på musik samtidigt för att lindra pinan, men hur kan folk se detta som en njutning?

Jag vill ha färg på min kropp, den lär bli röd och fläckig, men endå en färg. En annan anledning finns inte för mig. Kanske om det blåser och ligger nära vatten så att man kan bada! Jag tackar inte nej till ett uppfriskande dopp inte.

- Jag är som en fisk! Eller kanske en val. Möjligen en blåval. Eller Kaskelott.




Påväg ut till altanen med solfiltarna i högsta hugg!




Börjar bra, känner mig på g




Försöker posá sådär fint som de gör i hudreklamer (När de ser en mjuk barnstjärt).




Ja okejdå. Jag kanske njöt LITAGRANN! Men fan inte mycket iallafall.



Jag klagar dock inte! Hellre detta än snö. Nu ska jag ut och gå eller något.


Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0