Peace out (hur skriver man rubriker som är bra?)

Imorrn skall jag jobba "på riktigt", dvs helt ensam. Det ska bli intressant, men känner mig säker på att det kommer att gå bra!

I vanliga fall har det alltid varit fler i min tillvaro på arbetet(typ äldreboendena i Villis), men här är man självarbetande. Och mannen jag ska jobba med är ju inte dement eller gammal, bara fast i en sjuk kropp. Det är förjävligt att sådant ska drabba människor, mår dåligt bara av tanken.


Nej nu ska jag dra mig till arbetsförmedlingen. Yay.


Ett roligt skämt?

Vad sa bananen till mannen med en stor bil?
- Om du ska överkompensera kan du använda mig istället.

Den bara kom till mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0