Snel hest

Idag har jag jobbat 08:00 till klockan 13:00 och det gick riktigt prima.

Jag tycker att jag dragit något av en vinstlott när jag hamnat hos denne karl! Han är rolig, snäll och klok. Det är är en bristvara these days! Jag kunde ha hamnat hos en surgubbe som älskar Hitler.

Vilket påminner mig om hitlerfrisyren han tyckte att jag gjorde på honom imorse. Jag skrattade bort det och sa "Nej nej.. eller jo.. kanske lite! Vill du endå ha det så ? Som Hitler? ". Han skrattade och nickade. Min frisering dög.

Han såg väl hur petnoga jag var med mittbenan(tänkte inte alls på att jag höll på att hitlirisera honom).





Jag med en snel hest.



NU SKA JAG ÄTA! Håller på att svälta ihjäl.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA!

2010-05-23 @ 23:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0