Sooommar och sol !

Idag när vi vaknade och åkte med bilen till centrum för att lämna tillbaka filmen vi såg igår, så upptäckte jag något. Inte att en stor komet från planeten Mars kom för att krossa jorden som en fluga, utan att miljön förendrats över natt.

Blommor, tussilagos, överallt. På stora fält! Knopparna i träden var gröna, och hästarna stod på bete. När i helvete hände detta? Och hur länge sov jag idag egentligen?


Hursomhelst så tog vi oss en liten tur i trakterna för att fånga de fina sommarkänslorna.










That´s not all! Lägger upp mer sedan, om det inte visar sig att jag inte hamnat i Nangijala eller något. Då är jag död.



Kommentarer
Postat av: Emma

Just so you know, så är det maskrosor, inte tussilago. Tussilagosarna har blommat ut för flera veckor sedan. ;)

2010-05-20 @ 19:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0